Doradca Klienta w punkcie handlowym

Jeżeli jesteś pasjonatem rowerowym, emanujesz pozytywną energią i lubisz pomagać ludziom to mamy do zaoferowania pracę dla Ciebie! Osoba na stanowisku Doradca Klienta w naszym salonie tymi właśnie rzeczami zajmuje się profesjonalnie! 😍

Z jakimi zadaniami mierzy się na co dzień Doradca Klienta?

1. Empatycznie pomaga Klientom i proponuje rozwiązania ich rowerowych problemów z palety produktów i usług dostępnych w RJ. Aby prawidłowo wykonywać ten punkt regularnie jeździ na rowerach wybranych kategorii i zbiera doświadczenia!
2. Dba o ekspozycję i czystość towaru w punkcie handlowym.
3. Rejestruje dostawy w systemie, wycenia i organizuje towar w przestrzeni punktu handlowego.
4. Mierzy się z wyzwaniami dotyczącymi samorozwoju. Zdobywa coraz szerszą wiedzę z zakresu: doradztwa, sprzętu, organizacji pracy i czasu, komunikacji.
5. Mierzy się z wyzwaniami rynkowymi stawianymi przed organizacją.
6. Reprezentuje markę Rowery Jamróz energicznym podejściem i nienaganną aparycją.
7. Pomaga kolegom z krótszym stażem pracy.

*Nie wymagamy specjalistycznej wiedzy odnośnie każdego z powyższych punktów podczas rekrutacji, jednak nauka bądź oszlifowanie tej wiedzy staje się pierwszym celem każdego przyjętego kandydata.

 

Jakie cechy osobowości posiada Doradca Klienta?

1. Absolutnie uwielbia rowery! ❤️
2. Rozwiązuje problemy jakościowo i u źródła (raz na zawsze) 😉
3. Empatyczny, pomocny.
4. Zaangażowany, kreatywny.
5. Samodzielny i odpowiedzialny.

 

Jaką ścieżkę kariery proponujemy kandydatom, którzy spełnią nasze oczekiwania?

1. Każdy u nas ma możliwość rozwoju w obrębie stanowiska poszerzając swoją specjalistyczną wiedzę na temat branży rowerowej.
2. Dla osób zaangażowanych istnieje możliwość regularnego mierzenia się z wymagającymi projektami wyznaczającymi drogę całej organizacji.
3. Każdy może uczestniczyć w szkoleniach, otrzymuje wsparcie w osiąganiu celów zawodowych oraz awansów.

 

Etapy rekrutacji:

1. Jeśli sądzisz, że spełniasz opisane oczekiwania, odpowiedz na postawione pytania i załącz swoje CV do zgłoszenia.
2. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami telefonicznie, dlatego pamiętaj, by podać aktualny numer telefonu w CV.

 

Zgłoszenie z CV i odpowiedzią na pytania:

1. Dlaczego chciałbyś pracować w Rowery Jamróz?
2. Jakiego wynagrodzenia oczekujesz?

Prosimy wysyłać w wiadomości zwrotnej do tego ogłoszenia.

 

Powodzenia i oby do usłyszenia już niedługo!

 

*Podane kwoty wynagrodzenia brutto są zależne od doświadczenia w branży i posiadanych umiejętności w odniesieniu do stanowiska Doradca Klienta.

Czekamy na Twoje zgłoszenie

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres e-mail (wymagane)

Limit 2MB (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Treść wiadomości