Doradca Klienta w punkcie handlowym

Jeśli:

 

  • Lubisz rowery i rozmawianie z ludźmi nie sprawia Ci problemu,
  • Lubisz pomagać i współpracować z zespołem,
  • Starasz się wyciągać wnioski z napotkanych sytuacji i rozwijać każdego dnia…

 

…to być może jesteś osobą, której szukamy do naszego Teamu!

 

Na początek kilka słów o nas:

 

W naszym świecie wszystko „kręci się” wokół rowerów. Każdego dnia staramy się „przeprowadzić” co najmniej kilkudziesięciu Klientów (w każdym punkcie) przez ten świat i dopasować najlepsze rozwiązanie do ich potrzeb czy problemów. Naszą misją jest jak najlepsza pomoc, a tym samym sprawne dostarczenie rozwiązań przy korzystaniu z narzędzi, produktów i wiedzy jaką mamy na temat rowerów. A trochę jej mamy… 😉

 

Obecne czasy, rozwój branży i nasze zaangażowanie sprawiają, że każdego dnia liczba rowerowych zapytań rośnie. Przychodzi do nas coraz więcej osób, które również chcą przemierzać świat na dwóch kółkach. Chcemy nadążyć za rosnącymi wymaganiami i ilością zapytań Klientów.

 

Stawiamy na współpracę w Teamie, dlatego sporo inwestujemy i każdego dnia poprawiamy coś, aby atmosfera w naszej firmie sprzyjała tworzeniu najfajniejszych rowerowych miejsc na mapie Włocławka (nie chodzi tylko o nasze punkty handlowe)

 

Mamy kilka asów w rękawie, ale żeby je wszystkie ogarnąć potrzebujemy młodych (lub młodych duchem), energicznych ludzi, którzy nie boją się eksperymentować i rozwijać.

 

Dlatego, jeśli:

 

  • Jesteś osobą, która nie ma szczerych intencji, aby faktycznie przyłożyć się do pracy z zespołem,
  • lub nie za bardzo chcesz się rozwijać to…

 

…szanując Twój czas podpowiadamy, że nie ma sensu abyś teraz aplikował na to stanowisko.

 

Staramy się wyłożyć „kawę na ławę” najlepiej jak umiemy. Unikamy toksycznych relacji. Wyciągamy wnioski na temat tego, gdzie byliśmy kiedyś, dokąd idziemy i chcemy przede wszystkim, aby każdy kto trafi do naszej pokręconej rowerowej rodzinki znalazł tu NAJLEPSZE miejsce pracy dopasowane do siebie.

 

Jeśli czujesz, że taki klimat Ci odpowiada, przeczytaj jak wygląda ta praca w praktyce.

 

Na czym polega praca na tym stanowisku?

 

Twoim głównym zadaniem jest dopilnowanie, aby Klienci, którzy do nas przyjdą znaleźli rozwiązanie swojego rowerowego problemu (bądź otrzymali pomocne informacje, jeśli nasza paleta rozwiązań w danym momencie nie pozwala go znaleźć). Komuś będziesz musiał doradzić, dlaczego szosa endurance to odpowiedź na jego potrzeby, natomiast innym razem pokażesz, jak może napompować koło, albo jaka sakwa bezpiecznie przewiezie śniadanie do pracy. Różnorodność zapytań naszych Klientów jest duża, więc wiedza rowerowa, ułatwi Ci aplikowanie na to stanowisko.

 

Jeśli jednak czujesz, że możesz mieć jej za mało na ten moment, ale nie sprawi Ci problemu zdobycie jej, to zachęcamy do czytania dalej…

 

Ważniejsze niż wiedza rowerowa jest dla nas Twoje podejście do siebie, życia i pracy. Nie chcemy „na siłę” współpracować z ludźmi, którzy pracują za karę, dlatego że nieumiejętnie sobie tę pracę wybrali. Jeśli chcesz z nami pracować to prosimy Cię o to, abyś szczerze zastanowił się czy wykonywanie poniżej opisanych zadań każdego dnia będzie dla Ciebie naturalne, przyjemne i rozwijające…

 

W praktyce zakres Twoich obowiązków to:

 

1) Sprawna obsługa Klientów w punkcie handlowym Rowery Jamróz: czyli rozpoznanie potrzeb Klienta i korzystając z dostępnej oferty (rowery, akcesoria, części, usługi / usługi finansowe) znalezienie najlepszego rozwiązania na zapytanie Klienta. Wiąże się z tym również (co najmniej podstawowa) znajomość mechaniki roweru oraz bezpieczeństwa jazdy (której możemy Cię nauczyć).

2) Odpowiedzi na zapytania Klientów przez telefon i media społecznościowe. Okazjonalne tworzenie ofert mailowych. – Skupiamy się głównie na obsłudze na miejscu, jednak zdarza się, że trzeba pomóc przez telefon.

3) Pielęgnowanie dobrych relacji z obecnymi Klientami poprzez regularne „odkrywanie” przed nimi naszego świata

4) Pomoc przy realizacji celów firmy przy współpracy z całym Team’em.

5) Prawidłowe rozliczanie transakcji, czyli wystawianie paragonów i faktur w oparciu o nasz system handlowy (w tym dokładność i uczciwość rozliczeń wobec Klientów i firmy).

6) Utrzymywanie porządku w ekspozycji towarów oraz w podejmowanych działaniach.

7) Ciągłe zainteresowanie branżą, zdobywanie nowej wiedzy i pomoc przy wdrażaniu nowych rozwiązań do firmy w zakresie sprzedaży czy dostępności produktów.

8) Ciągły rozwój osobisty oraz elastyczność wobec dynamicznie rozwijającego się rynku rowerowego, naszej firmy i zespołu.

 

Jeśli sądzisz, że codzienne wykonywanie powyższych obowiązków nie będzie Cię męczyć tylko sprawiać radość i będziesz dążył do jak najlepszego zrozumienia swojej roli w Teamie…

 

…To sprawdź co według nas powinieneś umieć/lubić, żebyśmy mogli myśleć o współpracy:

 

1) Wymagane: Lubisz kontakt z ludźmi, jesteś otwarty i dobrze się komunikujesz.

Doświadczenie w pracy jako Doradca Klienta / Sprzedawca / Przedstawiciel Handlowy może być punktowane, jednak najważniejsze jest Twoje nastawienie do zdobywania wiedzy i otwartość do ludzi.

2) (Nie)wymagane: Wiesz o rowerach więcej niż inni, lubisz rowery i regularnie jeździsz (Jeśli tutaj masz wątpliwości, ale reszta się zgadza nadal zachęcamy abyś się zgłosił. Jesteśmy w stanie przekazać Ci każdą wiedzę rowerową, ale nie zmienimy Ciebie jako człowieka).

3) Wymagane: Każdego dnia uczysz się, pracujesz nad sobą oraz wiesz jak ważny jest Twój rozwój osobisty.

4) Umiesz pracować na komputerze (System handlowy – nauczymy Cię z niego korzystać, jeśli nie miałeś z żadnym do czynienia)

5) Wymagane: Umiesz „dogadać się” z ludźmi i wiesz jak ważnym jest, żeby pracować z innymi w Zespole, masz dobry wpływ na ludzi, jesteś konsekwentny i uczciwy.

6) Wymagane: Dążysz do porządku w przestrzeni wokół siebie, masz zmysł estetyki i lubisz, gdy rzeczy wokół są równo poukładane?

7) Wymagane: Masz skończone 18 lat

8) Wymagane: Jesteś dyspozycyjny do pracy w pełnym etacie w godzinach działania naszego punktu handlowego 10-18:00 (lub 19:00)

 

*Wierzymy głęboko w pracę zespołową i dlatego będziemy sprawdzali czy będziesz lubił wykonywanie zadań na tym stanowisku oraz czy będziesz pasował do naszego Zespołu. Zdecydowanie ważniejsze dla nas jest sprawdzenie jaką osobą jesteś, ponieważ zakładamy, że nie jesteśmy w stanie zmienić Cię jako człowieka (Twoich upodobań i sposobu bycia).

 

Jeśli masz braki w wiedzy rowerowej lub pracy w sprzedaży to nadal zachęcamy żebyś skontaktował się z nami. Wiedzę branżową zdobywamy każdego dnia, sporo przekażemy Ci jej w trybie wdrożenia oraz dalszych szkoleń specjalistycznych. Postaraj się jak najlepiej ocenić czy codzienna praca i kontakt z dużą ilością osób to coś do czego jesteś stworzony.

 

Oferujemy:

 

Wynagrodzenie:

2700 zł netto/miesięcznie (negocjujemy w pewnym zakresie na plus i minus zależnie od umiejętności kandydata).

 

*Rozwijamy naszą firmę, aby móc zapewnić większą rozpiętość stanowisk i płac. Przewidujemy zmiany w tym zakresie na jeszcze lepsze bardzo niedługo nasze potrzeby rekrutacyjne dopasowujemy dynamicznie do sytuacji. Możliwy jest u nas rozwój Twojej kariery zarówno w zakresie tego stanowiska lub zmianę z czasem na inne (pod warunkiem pozytywnego dopasowania umiejętności).

 

Forma umowy: Umowa o pracę (pełny etat)

 

Czas pracy: Pracujemy od poniedziałku do soboty w godzinach otwarcia sklepu. Okazjonalnie zdarzają się u nas nadgodziny, jednak dążymy do tego, aby nie musiały występować. W tygodniu odbieramy dni wolne za pracę w sobotę.

 

Miejsce wykonywania pracy: Punkt Handlowy Rowery Jamróz we Włocławku (Przedmiejska 6 lub Kruszyńska 55, 87-800 Włocławek). Poszukujemy Doradców Klienta do rosnących Zespołów obydwu punktów.

 

Benefity: Informacji o benefitach udzielamy na dalszych etapach rekrutacji.

 

Jak aplikować?

 

Jeśli przeczytałeś całość i chciałbyś wziąć udział w naszej rekrutacji sprawdź wszystkie możliwości aplikowania na naszej stronie firmowej na samym dole ogłoszenia.

 

Dziękujemy za Twoje zainteresowanie pracą u nas! Oby do usłyszenia już niedługo

 

Jak aplikować?

Jeśli przeczytałeś całość i chciałbyś wziąć udział w naszej rekrutacji sprawdź wszystkie możliwości aplikowania:

1. Odpowiedz na pytania przesyłając CV i wiadomość na adres:   roweryjamroz@gmail.com   (w tytule wpisz: 05.21_Doradca Klienta)

  • Dlaczego zainteresowała Cię możliwość pracy z nami?
  • Na jakim rowerze jeździsz? (Alternatywnie możesz odpowiedzieć na pytanie: na jakim rowerze najbardziej chciałbyś jeździć?)

2. Jeśli wolisz, możesz nagrać dla nas krótki filmik np. telefonem „z ręki”* (nie przejmuj się jego formą, jakością itp. pod uwagę będziemy brali jedynie treść), w którym odpowiadasz na te same pytania.

*Aby wysłać filmik załącz do niego link w mailu korzystając np. z https://wetransfer.com/ (Możesz dodać plik, wybierając opcję „get transfer link” i przesłać nam link, który się wygeneruje w powyższym mailu razem z CV.)

 

Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami, którzy zakwalifikują się do następnego etapu rekrutacji MAILOWO na adres z którego wysłane zostanie zgłoszenie. Prosimy również o podanie aktualnego numeru telefonu dla dalszych etapów rekrutacji.

Nasza rekrutacja zwykle składa się z następujących etapów:

1. Przesłania zgłoszenia.

2. Weryfikacji mailowej.

3. Rozmowy on-line.

4. Rozmowy w siedzibie firmy.

Jeśli nie odpowiemy w ciągu tygodnia (7 dni roboczych) to będzie to jednoznacznie z niezakwalifikowaniem się dalej. Wybacz, że nie wysyłamy wiadomości ze statusem, ale bardzo skupiamy się na tematach rowerowych i nie mamy mocy przerobowych, żeby odpowiedzieć na każde zgłoszenie indywidualnie.   

 

Dziękujemy za Twoje zainteresowanie pracą u nas! Oby do usłyszenia już niedługo 😍